人気ブログランキング | 話題のタグを見る

BOWIE's Night

今日はドアに張り紙をして営業。
DAVID BOWIEをできるだけ掛けたいと思っていたが、結果ファンの方達ばっかりだった。
今日はBOOWIEと思ってた!、今日はここしかないと思った!等、嬉しい言葉ばっかりで・・・。
全てBOWIEだった。皆様のおかげで良い追悼ができました!
本当にありがとうございました!改めてBOWIEの影響力を感じた夜でした・・・。

皆さまのおかげで私は明日からも頑張れます!

The sales by a poster on the door today. Although I wanted to multiply as much as possible DAVID BOWIE, it was only towards our results fan. Today I thought I had BOOWIE! , Today I thought that there is only here! Etc., ... in just glad words. All was BOWIE.We were able to better memorial Thanks to everyone! I'm really thankyou! ... It was again the night you feel the influence of BOWIE.
I will hang in there from tomorrow thanks to everyone!
BOWIE\'s  Night_c0104265_491513.jpg

by rock-bar-glam | 2016-01-13 04:10 | rock
<< Snowy world Goodbye, peace >>